tirsdag den 28. juli 2015

Ebay - Et paradis!

Jeg må hellere indrømme det... 
Jeg har en farlig last. 
Det er sådan en af dem, hvor man kan holde sig væk i perioder, men ved få klik blusser den op.

EBAY!!!!!

Indtil jeg mødte Carsten tilbage i 2010, havde jeg aldrig stiftet bekendtskab med ebay, men har med garanti købt mange af varerne alligevel, dog bare til overpris på Qxl.dk.
Der er nemlig mange gode deals på alt mellem himmel og jord på Ebay og mange danskere, som har lavet butikker med produkter herfra, da man kan lave gode penge på at købe en masse ting hjem til nærmest ingenting og derefter sælge videre med god profit. 
Fx koster mobilcovers og ladere nærmest ingenting; man skal bare huske at tjekke hvad de tager for at sende varen!

Der har jeg fornyligt brændt nallerne på et mobilcover, der kun kostede 10kr, og så 112kr i forsendelse... Auch. Det værste er så, at jeg havde set forkert, så det er ikke engang et cover, vi kan bruge... Suk. 

Men jeg har også lavet gode køb!

Nullermusen har for et par måneder siden opdaget My Little Pony, så selvom jeg allerede har købt tøj til hende i H&M, har jeg da også luret på Ebay for at finde nogle ting, de andre små piger ikke har.

I dag har jeg fx modtaget denne, som jeg glæder mig til at få vasket og se en Nullermus blive glad for. Hun elsker nemlig at få tøj, sko og generelt bare at shoppe (helst med mormor).


Endnu en My Little Pony-kjole til samlingen
Den er lidt stiv i det, men det er på grund af skørtet, og det bliver sikkert blødere efter en vask. 

Andre skønne tøjindkøb til Nullermusen er fx følgende: 


Altså come on... En hættetrøje med Twilight Sparkle på... Man, ører OG små vinger på ryggen?  Den var da selvskreven, og hun ELSKER den!


Vingerne ses bedre her, hvor hun gynger ❤️

Denne kjole her er også fantastisk!

Ligemeget hvad hun har spildt på den, er den indtil videre blevet ren, bare ved at jeg har puttet opvaskemiddel på pletterne, når den er taget af under store protester, det er sikkert yndlingskjolen, selvom den mangler ponyer... til gengæld er den vildt blød og let.

På billedet er den megakrøllet, men den er også hapset fra vasketøjskurven, da Lina vil have den på hver eneste gang hun ser den... 


Og knæstrømper med antydningen af katte-træk, naturligvis i lyserød 


My Little Pony wallstickers har jeg også klikket hjem til hende


Plus der i dag er kommet en bakke æg, for hun er simpelthen så vild med at lege med æg, når hun leger i sit legekøkken... 
Indtil videre har hun haft nogle hoppebolde formet som æg, men halvdelen af de nye her kan hun åbne, så jeg forudser timelange lege med at slå æg ud, og en pige der kommer med mad til mor.


Hele dette indlæg fik mig i øvrigt lokket ind på ebay, da jeg manglede billede af yndlingskjolen og ikke havde overvejet at kigge i vasketøjskurven først, så nu ligger der ekstra knæstrømper plus et sæt nattøj med skyer klar og venter på at jeg trykker pay this seller... Oops...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar