tirsdag den 21. juli 2015

Træt.... Bare træt!

I dag kan det sagtens mærkes at jeg var ude igår og ikke fik nogen lur!
Frk. Rose er nu en tarvelig sag.

Nullermusen har "desværre" en planlagt fridag idag, for selvom jeg da elsker hende overalt på jorden, kan jeg godt mærke at jeg ikke har det helt store overskud... 
Vi kører på pumperne, og jeg forsøger en "fake it till you make it"-strategi.


Heldigvis har jeg stort set altid peberfrugt i strimler og skrællede gulerødder liggende på køl, så det lykkedes at lave en lille snack til en Nullermus, der pludselig krævede mad nu... 
Først sødt og kærligt med et "mig ha lille mad", men i takt med, at jeg ikke kom i gang, blev det til et hidsigt og krævende "mad nu!" 
Så måtte jeg jo sørge for trunten.

I dag er klart en dag, hvor Ipad og fjernsyn er min ven i forhold til Nullermusen, og så må jeg klare de forskellige huslige ting med mange pauser.

Jeg har dog allerede fået vasket lidt håndklæder og sat endnu en maskine over. Så stædigheden får mig da til at klare de små ting... Det, og så manglen på undertøj til imorgen ;-)




Indtil videre går det sq da meget godt med den her blog... 
Så må vi se om jeg bliver ved med at opdatere dagligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar