torsdag den 30. juli 2015

Ud i det blå med Nullermusen

Vores nytårsforsæt da 2014 blev til 2015 var, at vi mindst 1 gang om måneden skulle på en udflugt med Lina, hvor hun havde det sjovt og oplevede en masse.
Det kunne sagtens "bare" være en tur i zoo, da vi voksne begge har årskort, og Lina først har skulle betale for indgang efter hun fyldte 3 tilbage i slutningen af marts.

Status pt. er lidt over halvt inde i 2015 er, at vi kun har været i zoo 1 gang... og det var for at mødes med moster Mille, onkel Fjeder og deres to dejlige piger, Linas kusiner Esther og Else. 
Det er sølle, og vi ved det godt!

Nullermusen og jeg har så været på cykeltur på/i Niholaen ind til moster Mille på Nørrebro, men det tæller ikke helt, da planen var familieture, med os alle tre sammen.


Planen om en dag i Knuthenborg Safaripark i vores sommerferie blev desværre droppet grundet en smadret bilrude som nok ikke ville være så smart inde ved løverne så ja... langt fra en udflugt om måneden.
Selv hvis vi tæller vores ture til McDonalds, hvor hun har kunnet lege i deres legeland, med

Men nu skal det være slut!
Jeg har tænkt mig at planlægge en masse sjove steder vi skal hen, og så må vi bare tage os sammen. Hvis det står i kalenderen, er der ingen undskyldning og hvis det heller ikke virker, laver vi sådan et her, og lærer Nuller at vi skal trække en tur mindst en gasng om måneden.


Vi skal først og fremmest have meldt frøkenen ind i pandaklubben.
Det er 25kr billigere end et årskort til zoo, og giver gratis adgang til 10 forskellige dyreparker inkl zoo og nogle events et par gange om året, hvor medlemmet må tage op til 3 personer gratis med ind!
I midten af oktober er der fx event i Knuthenborg Safaripark, så gæt selv hvor vi skal hen, når nu vi kommer gratis ind allesammen.

Jeg købte også årskort til Tivoli tilbage i april fordi jeg troede jeg fik en god deal. Vi har dog ikke været afsted endnu, så det må blive snarest, og så skal vi både til Halloween og Jul i Tivoli! 
Det er heldigvis det kort hvor jeg kan tage en vilkårlig ven med ind, så jeg vil altid kunne tage mormor eller moste Mille med ind, hvis vi skal på en spontan udflugt mens farmand er på arbejde, men allerførste gang skulle han jo gerne med, så der kan prøves karruseller og lign med både mor og far.

Dvs vi allerede har de første 4 udflugter planlagt der, så med en ekstra tur eller to i zoo, plus et besøg hos krokodillezoo på falster; så er vi godt kørende!

Vi skylder også stadigvæk mormor og morfar en tur i den blå planet, plus jeg godt gad et smut i Cirkus Arena.
Spørgsmålet er bare om Nullermusen vil kunne få noget ud af det... og samtidigt sidde stille så længe 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar