torsdag den 23. juli 2015

Jeg ønsker mig...

Puha... normalt ønsker jeg mig intet... til stor gene for min bedre halvdel. Jeg køber det jo bare selv, hvis det er noget jeg ikke kan leve uden, og jeg er ikke typen der går med smykker...

Nu har jeg så endelig fundet noget jeg ønsker mig, men eftersom det er en taske på tilbud til 149$ fra USA, og der simpelthen er så dyr en regning, hvis man køber for mere end 80kr, så må jeg undvære...

Det er en clutch fra Skinny-bags, som jeg har forelsket mig i.


De har også andre "bøger" fx Holy Bible, Spellbook og Diary.

Selvom jeg evt kunne købe den gennem ShopUsa eller hvad det nu hedder, hvor de sørger for told og det hele, ville prisen i danske kr komme op på 17-1800kr og det er altså en hel del mere, end hvad man på sygedagpenge har råd til at smide efter en taske... i hvert fald når man har familie og hus. 

Så jeg må fortsætte med at drømme...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar