mandag den 7. september 2015

Carsten - Min bedre halvdel

Jeg mødte Carsten på Dating.dk, meget kort tid efter min veninde havde lokket mig derind. Totalt kliche-agtigt.

Jeg var lige kommet ud af et halvlangt forhold, og havde nærmest bogstaveligt talt brug for at "slikke mine sår". Ikke så meget fordi jeg var ked af det, som fordi idioten havde overfaldet mig og smidt mig rundt foran hans rækkehus, hvilket resulterede i en tur på skadestuen med krave og det hele.

Mænd var derfor ikke specielt interessante, og jeg var vist ret afvisende overfor Carsten, så jeg fatter ikke helt hvorfor han ville til Herlev og hilse på mig.
Men heldigvis ville han det, for siden den dag vi mødtes (29/10-10), kan det tælles på to hænder, hvor mange nætter vi ikke har sovet sammen, herunder hans ture med chefen til Hong Kong i fem dage og messebesøg i Tyskland. 

Jeg kan ikke huske ret meget fra Carstens profiltekst, men jeg husker dog, at han skrev, at han var lidt af en handyman, der kunne lave det meste (sandt), relativt god til at lave mad, selvom han var/er kræsen (også sandt) og at han aldrig nogensinde ville slå brættet ned efter sig (desværre også sandt, men en lav pris at "betale")


I starten, da vi mødte hinanden, boede jeg hos min veninde, så indtil jeg fik min lejlighed, som vi flyttede sammen i 30/11-10, var det noget med, at vi skiftedes til, at jeg sov hos ham, og han sov hos mig sammen i venindens "gamle lejlighed" (hun var ved at flytte).
Temmelig rodet, da jeg havde en stor dobermann Nacho, og han havde en skøn kat Zim, som vi stadigvæk har den dag i dag.
Men det er da gået fint mellem os på trods af, at det gik meget stærkt; for allerede et år efter på samme dato blev vi gift på rådhuset med en ønsket Lina inde i mavsen på mig.
Hun kom så næsten præcis 5 mdr efter :-)

Carsten er ikke en specielt social person, han er stille og indadvendt, men kan dog trækkes lidt ud af skallen, når han er omgivet af folk, han kender godt, eller fx spiller hardball/laver noget, han har styr på.

Til gengæld er han "hjem" for mig. 
Jeg kan være hvor som helst, og bare han er hos mig, sammen med Lina, føles det trygt.
Han har mindst lige så dårlig humor som mig, og er godt til at tage sig af mig, når jeg glemmer mig selv.


Det er så også ham, der laver de fleste ting herhjemme, for han vil hellere have at jeg bruger min energi på ham og Lina, end at jeg er helt smadret, fordi jeg har gjort rent eller lign.
At jeg så heller ikke kan så mange af de huslige ting mere, er så hvad det er.

Der er ikke meget Carsten ikke kan lave, så han er min private Superman, selvom vi joker med, at det er ham, der er inde i Batman.
Derfor hedder vores bil Batman, så udtrykket giver lidt mere mening ;-)

Carsten er lidt af en foto/grafik-nørd, men da han arbejder inden for det felt, siger det vist sig selv. Derudover kan han sælge sand i Sahara og hvis du giver ham en ting, kan han bytte den til nærmest hvad som helst. Heldigvis har han ikke prøvet at bytte mig væk endnu ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar