onsdag den 30. september 2015

Nyt træningssted :-)

Idag starter jeg på et sclerose-træningshold hos Frederiksværk Fysioterapi efter aftale lavet igår, hvor jeg var henne og se stedet, som virker som et lækkert sted.
Dejligt lyse lokaler og meget åbent indrettet med flere træningsmuligheder.
Personalet virkede også meget imødekommende, og hende, der viste mig rundt kører to af scleroseholdene - bare ikke det jeg starter op på idag, men til gengæld kommer jeg så til at starte op på hendes hold om mandagen, når jeg er klar til det.

Jeg har ikke været tilknyttet et fysioterapi-sted siden, vi boede i Herlev, så det er snart et halvt år siden, jeg har trænet.
Noget siger mig det bliver hårdt. Hårdt men godt!

Jeg starter op med en gang om ugen, og så kan jeg forhåbentlig i løbet af et par uger komme op på to gange om ugen, plus jeg stadig har en datter, der går til forældre/barn-gymnastik, hvor vi løber en del rundt 
-Her er grunden til, at det egentlig er Carsten, der er meldt til med Lina; for så jeg er bare bonus og kan hvile mig på tilskuerpladserne, hvis det ikke lige kan lade sig gøre at være med på grund af træls frk Rose.

Heldigvis er det ikke nødvendigvis stærkt man skal løbe, så jeg kan godt lunte med, og da det er korte løbeture med pauser, hvor der klappes eller lign, kan jeg som regel få min søsyge/svimmelhed til at smutte, inden vi skal løbe igen; for Lina skal ikke lide under min drillende balance, i hvert fald ikke så længe jeg ikke falder eller på anden vis kommer til skade.

Jeg har en plan om at prøve Zumba Gold om torsdagen også, hvis det er muligt, men jeg må hellere starte langsomt op, da jeg lå brak et par dage efter jeg prøvede alm. Zumba.

Anyways, afsted til træning med mig, hvis ikke jeg er for smadret, skal jeg nok komme med update senere, ellers bliver det som det plejer, når energien dukker op igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar