tirsdag den 22. september 2015

Lagersalg - igen!

Så var det tid til Ej Sikke Lej lagersalg inde på Nørrebro i weekenden.
Jeg var meget usikker på, om jeg havde lyst, da jeg ikke har været så interesseret i deres tøj til Lina det sidste stykke tid.
Deres velourbukser er såmænd lækre nok, men jeg har købt rigeligt ind af "Småfolk" og "Krutter" og vist også et par "Danefæ" plus der er lagersalg inde i Kbh 20/10, hvor jeg kan få mere Krutter, som virkelig har lækre tykke fløjlsbukser til vinteren.
Det endte med at jeg fik tilsendt billeder fra den ældste niece fra Carstens del af familien, som var inde for at lure til hendes søn. 
Hun havde fundet en del lækre ting til sønnen, og sendte så to billeder fra pigedelen af bordet med str 104 & 110, så jeg kunne se om der var noget for os alligevel.


Den lyserøde bluse med ansigt på spottede jeg hurtigt, og den blev så grund nok til at jeg ville køre derind forbi, da vi alligevel skulle forbi min søster, som bor på Nørrebro, med nogle ting.


Dette billede sagde mig ingenting, men jeg er så heller ikke interesseret i noget med Ej Sikke Lejs logo på. 
Uglen synes jeg er grim!

Sorry, men det er sandheden...

Jeg nåede ind til lagersalget 10 min i lukketid og stressede helt vildt over det, mens Carsten og Lina gik på legeplads udenfor.

Min fangst blev desværre ret sølle og indeholdt ikke blusen fra billedet, men den har jeg så købt på tilbud hos Kidsworld, selvom prisen så var ca. det dobbelte, men man kan jo ikke vinde hver gang, og til gengæld valgte jeg så at vente med at købe et par Krutter bukser med kanin på til efter Krutter lagersalget næste måned. 
Hvis jeg er heldig får jeg fat i dem der og hvis ikke, har kidsworld dem måske stadig ;-)


Den sparsomme fangst var et par shorts str 116 med det glade ansigt på numsen til næste sommer og et sæt undertøj til mit stash (122/128), fordi hun tidligere har været rigtig glad for printet med fuglene, som hun har haft på både body og heldragt, plus en enkelt fugl som pynt på en kjole.

Efter den hurtige tur på lagersalget, hvor jeg fik selskab af resten af familien, da jeg skulle betale den lille sum af 150kr, tog vi endelig i Tivoli (jeg har haft årskort siden april), og da det var Nullermusens første tur derinde, fortjener det sit helt eget indlæg.
Men spoiler alert: Hun elskede det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar