fredag den 4. september 2015

Træt med træt på :-/

Lige for tiden er jeg bare så træt!

Jeg ville gerne blogge, men energien er der desværre ikke engang til at lave kladder på min iphone.
Carsten har været syg siden onsdag, så det meste herhjemme hænger lidt på mig, da han virkelig har været sløj... øv!

Men det lader til at han er i bedring nu heldigvis, for vi skal noget både lørdag og søndag, som ville være øv at aflyse.
I løbet af ugen var jeg til lagersalg hos Småfolk i Holbæk, og jeg skal nok vise mine køb frem, lige så snart jeg får energien til at tage billeder af fangsten, hvoraf Lina selv har valgt en buksedragt og bluse med kaniner på.
Lina var med, da der ikke var mulighed for pasning, Carsten var for sløj til at tage sig af hende, og hendes moster hjalp med at holde styr på hende. Derudover har Småfolk heldigvis et okay lagersalg uden for mange mennesker presset ind, hvis man er nødt til at have sit barn med - i hvert fald de 3 gange vi har været der. Måske er vi bare heldige med tidspunkterne vi dukker op :-)

Sidste år var med min søde niece Else i strækvikle på sin mor, og det gik også stille og roligt uden for mange mennesker omkring os eller kasserne med de forskellige størrelser. 
Jeg fik vist også hapset hende et par gange, for hun var simpelthen den dejligste nemme baby, og selvom hun nu er blevet større, kan hun heldigvis stadig godt lide sin moster <3

Her sidst på ugen sov vi begge hele dagen, mens Lina var afsted i børnehave. Carsten fordi han var syg, og mig fordi jeg var udmattet efter lagersalget, og det var ret svært at finde energien til at hente hende på trods af akut mangel på Nullermus!

Hvis ikke det var fordi, jeg rent faktisk synes det er sjovt og nyder at tage afsted på lagersalg og købe børnetøj, var jeg godt nok ikke taget afsted på trods af billigt tøj til Lina... 
Her fredag aften er jeg seriøst stadigvæk træt og kunne være gået i seng for længe siden.

I det mindste (selvom det er øv) er der et helt år til næste omgang småfolk-lagersalg, og jeg har to ugers tid til afslapning. inden Ej sikke lej holder deres efterårs lagersalg inde på Nørrebro.

3xlagersalg om året burde jeg kunne klare, og frk Rose kan bare komme an, for her er hun ikke velkommen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar