torsdag den 27. august 2015

Av og øv!

Jeg ligger i sengen i skrivende stund og kan høre Carsten og Lina snorke om kap...
Temmeligt træls når man ikke selv kan sove på grund af avs - hånd og håndled er stadig forstrukket, selvom jeg har passet på det, og sørger for at putte forbinding på dagligt, så jeg ikke dummer mig og laver for meget.
Men selvom jeg tager stærke smertestillende, og har gjort det de sidste snart 14 dages tid, hjælper det ikke en skid.
Jeg troede først at det var seneknuder igen, og var lettet, da lægen spurgte hvordan jeg havde forstrukket den, for det burde da ikke tage så lang tid... Suk
I det mindste er jeg da så sluppet for en masse opgaver i dagligdagen, men jeg føler mig ret dum og ynkelig, når jeg ikke engang kan skifte Nullermusens ble uden at det gør sindssygt ondt i venstre hånd!
Bare et lille pip herfra med grimt layout, da jeg ikke har styr på at ændre det på telefonen.


Jeg er her stadig, og er forhåbentlig snart klar til at blogge videre igen 😉
Ham her skal også præsenteres...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar