lørdag den 8. august 2015

Stickers igen :-P

Der er kommet nye wallstickers hjem!

Først og fremmest blev jeg inspireret af nogle billeder på facebook, hvor nogle mødre havde tegnet øjne og mund på opbevarings-bøtter, og derefter sat runde klistermærker på, for at lave røde kinder.
Meget sødt til børneværelset!

Nu har jeg jo så en lille terrorist-Nullermus, som ikke er specielt god til at være forsigtig, så selvom jeg har fået lavet to opbevarings-bøtter efter samme princip, tvivler jeg på, at de skal stå på børneværelset før hun er blevet en del ældre.

Det er i øvrigt disse bøtter fra Kvickly, som jeg har brugt: 


Lidt søgning på google efter Cat face clipart, og disse dukkede op:






Dog krævede de lidt redigering, inden de blev så tydelige som her, og ørerne på den smilende kat blev i sidste ende visket væk, så ingen af katte-ansigterne havde ører. Luksus at være gift med en dygtig grafiker, som da bare lige klarede opgaven i Photoshop på ganske kort tid.

Wallstickers blev bestilt hos min favorit wallsticker-pusher, og lige så snart de kom hjem, fik jeg kreeret disse to søde sager.


Jeg overvejer så lidt, om jeg skal beklæde lågene med folie eller lokke Carsten til at spraymale dem. 
Eftersom bøtterne er svagt babylyserøde, tænker jeg at sorte låg vil give dem mere kant/kontrast.

Jeg fik også disse tre: en til Carstens værksted, en til mit hobby/syrum og den sidste til bryggerset, som vi bruger som indgang og jeg håber at budskabet vil hjælpe, da jeg tidligere er kommet halvt til Frederikssund efter penicillin uden min pung; pænt nitte, da det var lige inden lukketid og jeg kun lige akkurat nåede det, efter at være kørt hjem efter dankortet.



2 kommentarer:

  1. Hej Louise
    Jeg vil høre dig om du har copyright over kattetegningen? Vi er en katteforening Kattekøbing, der rigtig gerne vil bruge den som logo ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg har fundet den som clipart via google og så har min grafiker-mand fintegnet den, så det går jeg ikke ud fra at vi har ;-)

    SvarSlet