onsdag den 19. august 2015

Sløj og dum periode!

Jeg er inde i en temmelig dum periode med, efter min smag, lidt for meget smertestillende.

Mit håndled giver problemer med stærke smerter, så der er rigtig mange ting, jeg ikke kan pt. uden at pive.


Det ene øjeblik er jeg lidt ynkelig, fordi det gør ondt, og det næste er jeg gnaven og irriteret, fordi det gør ondt!
Akut "Stalimi" når det er værst (STAkkels LIlle MIg)
Gæt selv hvor piv jeg er på billedet, og jeg HADER det.

Blogging bliver derfor nedprioriteret en del, og jeg er vist løbet tør for "kladder", som er klar til udgivelse.

"Heldigvis" er det, så vidt jeg ved, ikke MS der driller, selvom den har drillet en del på det sidste, mens jeg har haft blærebetændelse.

Jeg blev opereret i 2009 for seneknuder, hvor jeg havde samme symptomer og smerter, så jeg går ud fra, at det er det samme, men siden jeg ikke er læge, har jeg naturligvis booket en tid, selvom der først var ledigt om en uge.
Hvis det går i sig selv inden min tid, er det bonus, og hvis ikke kan det jo heldigvis blive tjekket.

Kodipar og Ibuprofen er min ven - desværre må jeg så ikke køre bil, men med håndleddet sådan her, gør det vist ikke så meget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar