tirsdag den 11. august 2015

E-bay shopping

Mine (lidt for) mange e-bay pakker er begyndt at komme dumpende.

Der er så også blevet købt lidt mere... ups!

En kjole er det blevet til... denne gang helt uden ponyer,
Den var nemlig forkælelse til mig selv!
- også selvom jeg plejer at hade kjoler, fordi jeg synes, at jeg ser dum ud i dem, og det er så forklaringen på hvorfor, jeg kun sætter et billede ind af den på en bøjle.
Den her hedebølge, som kommer dumpende i tide og utide, sørger i hvert fald for, at jeg ikke kan holde mine lange bukser ud... mig som plejer at gå i lange bukser både sommer og vinter uden problemer.
Derudover er der kommet et mobilcover hjem, som jeg er vildt glad for, da jeg havde købt et "nød"-cover i Tiger, som der kun dækkede bagsiden af min nye Iphone 6, som derfor allerede havde fået en masse grimme ridser i skærmen... 

Dog sad ridserne heldigvis kun i beskyttelsesfilmen, som jeg havde købt sammen med coveret, fordi jeg vidste at telefonen var på vej, og E-bay desværre ikke kan levere et cover på 5 min :-)


En lille kort holder/mappe?! er det også blevet til, da jeg aldrig kan finde mine kort til fx H&M, Change osv. Man får jo efterhånden medlemskort til alt, og det tager en helvedes tid at finde dem, når man står og skal betale i butikkerne.
Man kunne få den i forskellige farver, så jeg nuppede straks en sort

Inden i er der plads til en masse kort. Der er 12 lommer med plads til to kort i hver, så selvom jeg har mange kort, er der stadigvæk plads til dobbelt så mange som jeg har.
Det er rart at min pung også er blevet mere overskuelig!


I dag er der kommet en lille spilledåse hjem, som spiller en melodi, når karrusellen drejer rundt... 
Lina var vild med den med det samme og har siddet stille med den i et godt stykke tid.


Udover disse små "fangster", er der også kommet mere tøj hjem til Nullermusen og en t-shirt til farmand; det ligger så allerede i vaskemaskinen, sammen med nogle andre tøj indkøb til trunten fra i dag; hun vokser sq som ukrudt pt... 3,5år og godt på vej i str 104 og 110 i visse ting. Bluserne skal jo helst ikke sidde for stramt!

Carstens t-shirt er en klassisk "far-shirt" med teksten:
"I have a beautiful daughter, I also have a gun, a shovel and an alibi!"

Der er så også bestilt endnu en t-shirt med budskabet, som er på vej... 
Denne gang står der:
"Before you date my daughter know this: I'm a dad with a shotgun, a shovel and a backyard"
Selvom Lina ikke skal på dates med nogen for, hun er mindst 40, hvis man spørger hendes far

Jeg kan mærke, at jeg er ikke helt på toppen i disse dage, så der kommer garanteret et brokke/ynkeindlæg snart; det kan i hvert fald nok ikke shoppes væk, selvom jeg da har givet det et godt forsøg i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar