søndag den 2. august 2015

Tusindårsskoven - jeg er fan! Del 1

Så oprandt dagen hvor Volbeat spillede deres eneste europæiske koncert i år... 
I Tusindårsskoven i Odense!!! Suk

Billetter og et løfte om at han var dagens chauffør begge veje, fik jeg i 30års-fødselsdagsgave helt tilbage i december sidste år, så det var en meget overrasket mig, der opdagede at det var allerede nu!

Heldigvis havde vi også allerede i december aftalt pasning af Nullermusen hos mormor og morfar, så alt var sådan set klar til en hyggetur - som så ikke gik helt efter planen.

For det første glemte vi vores brobizz... Typisk! Den ligger stadig i en kasse i skuret med forskellige ting fra vores gamle bil, fordi vi ikke har haft brug for det endnu.

Så mig i gang med  forvirret at google priser og forskellige typer billetter, mens Carsten kørte mod mormor og morfar med Nullermusen, som i dagens anledning var hoppet i sin nyeste My Little Pony-kjole og, inden vi kørte, poserede lystigt, mens hun kommanderede, at jeg skulle tage billeder - selv ryggen skulle der tages billeder af.


Hjemme hos mormor og morfar gik hun straks over til dukkehuset, og så var vi pludselig ret ligegyldige og måtte nærmest tigge om et kram inden vi kørte afsted mod Fyn.

Møgunge!! Hun har det vist for godt, når hun er hos mine forældre ;-)

Anyway, turen til Fyn gik fint, og det viste sig at du ikke kan vælge noget som helst ved betalingsanlægget, så min småforvirrede googling tidligere, var ret ligegyldigt. Typisk!
Den største udfordring mht betaling ved broen viste sig imidlertid at være at få den til at tage imod kortet... Det skulle nærmest presses ind.
På turen inden broen lykkedes det mig også at falde i søvn; stakkels Carsten, der skulle køre alene og kede sig... 

Vi lavede dog et lille pitstop på McDonalds i Nyborg for en burger og stræk af benene... og proviantering af chokolade i Lidl.

Det lykkedes os, da vi var kommet til Odense, at finde parkering i nogenlunde gåafstand, og så var det fremad march til Tusindårsskoven

Jeg skriver først om selve koncerten i et andet indlæg, for i skrivende stund sidder jeg og halvsover i vores up på vej over Sjælland, så korrektur er pt en by i Rusland og bliver ordnet imorgen.

SPOILER ALERT:

Volbeat var i topform!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar