torsdag den 13. august 2015

Når mor er ude, laver far og Nuller ballade!

I dag har jeg sovet hele dagen efter jeg afleverede Nullermusen i børnehaven ca. kl 9:15.
Jeg havde nemlig problemer med at sove igår, så jeg kom først i seng ca kl 2 i nat.
Kroppen gjorde ondt, og jeg var stadig småked af det, på trods af et hyggeligt visit hos min dejlige svigermor, med lækker grillmad og jordbærtærte til dessert... Mums!
Jeg plejer ikke at planlægge aktiviteter flere dage i træk, da jeg ved af erfaring, at jeg ender udmattet bagefter; men denne uge har det desværre ramlet sammen, fordi jeg ikke har haft styr på datoerne.
I morgen skal jeg både til lægen, og vi skal til dyrlægen med Ven, så jeg har sparet på kræfterne i dag, da jeg har sagt ja til at deltage i en fokusgruppe omkring valg af elselskab hos Epinion.
Det indebærer en togtur til København, men det plejer at være sjovt at deltage i sådan et panel/diskussionsgruppe, så jeg håber jeg ikke bliver for udmattet bagefter.


Weekenden står i hvert fald på så meget afslapning som muligt, selvom vi skal til Helsingør for at hjælpe svigermor med at pakke hjemmet ned i en container, mens der bliver lavet gulv det næste stykke tid.

Det er så stort set kun de tunge ting, der skal flyttes, så enten bliver jeg hjemme med nullermusen og hygger med dvd-film i sofaen eller tager med som moralsk support; det må energien bestemme søndag.


Jeg sidder allerede i skrivende stund i det her tog og glæder mig til at få besked om, at Carsten har hentet Nulleren, da de skal hygge sammen, mens jeg ikke er hjemme.
På trods af en øv-dag i morges ved afleveringen, ved jeg nemlig, at hun glæder sig til at være alene med farmand, hvor de skal grille pølser til aftensmad, "glemme" grøntsager og spise alt for meget slik og chips.
Sådan en dag skal der sq også være plads til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar