mandag den 10. august 2015

Præsentationsrunde

Jeg burde nok have startet bloggen med en præsentationsrunde af hele familien, da der jo egentlig godt kan komme læsere ind på et tidspunkt, der ikke kender os uden for den virtuelle verden.

Det vil jeg så råde bod på nu, med en række indlæg om alle familiens medlemmer, der pt består af Carsten, Nullermusen, 3 katte, 2 slanger og en tamrotte, som vi meget gerne vil finde et nyt hjem til, da de helst skal gå flere rotter af samme køn sammen.

Hvis vi så udvider familien, vil jeg løbende lave præsentation af det nye familiemedlem.

Jeg kan godt afsløre allerede, at vi allesammen på sigt godt kunne tænke os at dele livet med en hund, Carsten drømmer om en ugle, fritte og nogle forskellige racekatte blandt andet en Sphynx og en Cornish Rex, heldigvis ikke nødvendigvis på en gang.
Lina vil gerne have en lillebror/søster (den bliver dog svær pga manglende energi hos mig - skrukheden mangler desværre ikke), hun vil også gerne have en baby kat... så der er lettere løsninger (heldigvis!).

Men pt er der vist rigeligt med familiemedlemmer; jeg kan i hvert fald ikke overskue de helt store ændringer lige nu, så længe vi ikke er helt på plads i huset.

Men der er også stor forskel på, hvor meget ekstra energi det kræver, hvis man får en ekstra kat, en ugle, et barn eller en hund!

Så lur mig om ikke Carsten ender med at få sin kat inden vi får hund.
Hvis det så ender med at være en killing, får Lina jo også sit ønske opfyldt.
Spørgsmålet er bare, om vores 3 gamle katte gider dele huset med flere missebasser; det må vi tage til den tid, for de er her forhåbentligt mange år endnu, selvom de alle er "affalds-katte", som er overtaget fra tidligere ejere.

Heldigvis har kattene accepteret hinanden, selvom de alle (på nær Zim) har været oppe i alderen, da de er flyttet ind, men mere om det i løbet af præsentationerne, som garanteret kommer løbende i en blandet og underlig rækkefølge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar