lørdag den 1. august 2015

Wallstickers som personligt præg på indretningen

Jeg har en forkærlighed for wallstickers!

Jeg kan lige så godt indrømme det, for vores hjem afslører mig straks, man kommer indenfor.

Der er de søde: katte omkring stikkontakter og på nøgleskabet, My Little Pony på børneværelset og bier, sommerfugle, fugle og andet sommerligt på badeværelset.



De sjove: Toilet-wallstickers og en "farlig tiger" hos Lina



De kontante: Fræk kommentar om den besøgende i bryggerset, der vækker lykke om de kommer eller går og min "Crazy Catlady"-wallsticker (de er dog ikke sat op i huset endnu nogen af dem)




Kort sagt... vi har en del...

Jeg køber både via e-bay og via et lille firma, der sælger via facebook.
Man kan klart mærke forskel på kvaliteten, og ved at købe via MJ-wallstickers, kan man få lavet præcis den tekst eller det billede man har lyst til; naturligvis kun hvis maskinen kan klare det, for det er ikke alle billeder der kan bruges.

Det er også derfra, at "Tiger"-wallstickeren kommer, da Nullermusen var meget optaget af "farlige tigre" for et års tid siden.
Så den er sød på børneværelset, men samtidig en sjov reminder om tiger-fasen, som dog ikke er helt slut endnu.



Carsten er vist lidt træt af at jeg ret tit køber wallstickers, så vi er ved at undersøge og spare sammen til en selv.
Så kan han lave stencils der kan males efter til hardball, og jeg kan få wallstickers til indkøbspris... Hehe.. Win-win

Ingen kommentarer:

Send en kommentar