onsdag den 5. august 2015

Pimp your ride! Nihola-edition

Jeg har været så heldig, at jeg, dengang vi boede i Herlev, fik udleveret en tre-hjulet Niholacykel som hjælpemiddel p.g.a. problemer med balancen og med velkendt problematik i kommunen med manglende kræfter som sclerosepatient, fik jeg en fin en med hjælpemotor, så den var fremtidssikret, og jeg ikke pludselig skulle til at søge om en ny.

Det var ret svært at holde balancen på min almindelige cykel, og med udtrætning i kroppen, var det også ret praktisk at jeg kunne cykle til og fra forskellige steder i nærområdet med en lille hjælpemotor til de dumme dage.



Cyklen bliver også brugt jævnligt selvom vi er flyttet til Nordsjælland, da jeg var så heldig at få en med plads til mit barn foran; det er luksus!
Vi har så selv tilkøbt en bænk, så nullermusen kan sidde ordentligt, i stedet for at bumpe rundt.
Hun bliver trods alt kørt til og fra børnehave i den næsten hver dag.

Men Niholaen var godt nok kedelig, selvom jeg havde valgt den grå model i stedet for den almindelige sorte.
Jeg skriver "var", da jeg pga alt for meget kaffe tirsdag ikke kunne falde nok til ro, så jeg kunne sove til middag på trods af stor træthed :-(

Derfor gik jeg videre med mit projekt pimp Niholaen.

For efterhånden meget lang tid (medio april) siden købte jeg nogle wallstickers til dette formål, men jeg har ikke haft overskuddet til rent faktisk at sætte dem på indtil nu!


Alt for meget kaffe = min krop tror at den kan en masse, som den egentlig ikke kan... suk, godt at jeg har min Carsten til at klare alt det jeg ikke kan <3

Resultatet med cyklen er nu blevet ret godt, og passer fint til at det er min og Nullermusens cykel






Masser af fine pink stjerner, teksten "you just got passed by a girl", My Little Pony og vores efternavn, så der ingen tvivl er, om hvis cykel der er tale om.

Jeg overvejer dog, om der også skal en "Lina" eller "Nullermus" wallsticker på. Jeg har nemlig allerede en liggende med Linas navn, da jeg fik tilsendt en forkert, dengang jeg bestilte til hendes dør.

Btw, grunden til at jeg bruger wallstickers er, at de lynhurtigt og nemt kan fjernes, hvis jeg enten bliver træt af dem, eller cyklen skal tilbageleveres til Herlev Kommune.
Det sidste ville dog kræve at jeg ikke havde brug for den længere, så det er ret usandsynligt, da jeg jo ikke ligefrem bliver rask.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar